donderdag 6 oktober 2016

te laat voor werelddierendag




Op werelddierendag
gaf ik eerst de hamster en het konijn een extra wortel

gaf ik de katten en de kippen eten
de katten een extra aai op hun bolleke


en bedacht toen dat ik nog wat stofjes had met beesten op


Zowel het hondenstofje als het poezenstofje
kreeg ik mee na een avondje zevertipjes naaien
voor Ganzepoel


Een gezellige avond in Boutersem
waar ik vriendinnen terug zag die ik al een hele tijd niet meer gezien had
en waar ik nieuwe mensen leerde kennen.





De lapjes die ik meekreeg waren te klein voor nog een zevertipje uit te krijgen
maar voor magneetjes, dennenboompjes
kabelhouders en magneten of buttons
waren ze nog groot genoeg







Dus na wat gepuzzel
had ik 2 hondenzakjes en een poezenzakje met bijpassende magneten 

Het stofje van het zakje hieronder kreeg ik van een vriendin


en dit is van de zevertipjesavond






Op weekend in de Eifel
brainstormed ik wat met Patrick
over sleutels en broekzakken
en ook over sleutels die broekzakken kapot doen

Patrick beschreef me ne sleutelhanger
en ik snapte volledig wat hij bedoelde
maar vond dat toch wat ingewikkeld
om dat om te zetten naar een schoon afgewerkt produkt

en gisteren dacht ik ineens
maar das toch simpel
Dees model leren sleutelhanger
als ge aan het riemke trekt dan zijn de sleutels in het pochke
en als ge aan de sleutels trekt...
dan zitten ze niet meer in het pochke











1 opmerking: