woensdag 29 maart 2017

vorig weekend = naaiweekend

t Was wel een beetje spannend
ik kende enkel Ilse en Saskia
de andere 10 mensen kende ik niet.

Maar langs de andere kant zag ik het helemaal zitten
om nieuwe mensen te leren kennen
die met naaien bezig zijn.

al heel rap was duidelijk dat het weekend geweldig zou worden
toffe mensen
goede sfeer



lekker eten
goei weer


Jolijn had ook super haar best gedaan
al ver voor het weekend begon.
Jolijn
Ge hebt dat super gedaan!!!
Ge zijt een fantastisch mens...
Dikke merci!

Op vrijdagavond was er een gezamenlijk project
Iedereen maakte een omkeerbare tas
Deze werd dan zaterdagnacht gevuld door Jolijn met allerlei
De goodie bags werden dan willekeurig terug verdeeld
zodat iedereen een omkeerbare zak kreeg van iemand anders

Mijn zakje zou fleurig worden
dus zocht ik in mijn stoffenkast
naar iets kleurig, waarvan ik zeker wist
dat ik het stofje niet meer zou gebruiken
voor wat ik het oorspronkelijk gekocht had
Ik kon me zelfs niet meer herinneren wat het plan was geweest
met dit stofje
en ik vond het ideaal
Normaal gezien hou ik niet van roos
maar deze vond ik echt geslaagd.
T goede nieuws is dat ik volgens mij nog genoeg
stof heb voor een tweede


ook Ilse haar heb ik toevallig op foto



En zoals gezegd Jolijn zorgde voor de vulling
Dankzij sponsors die reklame apprecieren
kregen we dit allemaal


De gouden flamingo was erg gul
en naar het schijnt is het ook echt een super toffe madam!
Spijtig dat het zo ver is!
Hartelijk dank!!

ook Eva Mouton, modecoupon St Niklaas, veritas,
de flockshop
deden een bijdrage voor de goodie bag

maar de bedenking die ik achteraf maakte en op het moment meer dan besefte
is dat niet de goodie bag er een geslaagd weekend van gemaakt heeft
(alhoewel het super leuk is om een goodiebag te krijgen)

Het beste van alles
waren de mensen waarmee ik op weekend was
ondanks dat velen elkaar niet kenden op voorhand
werd er gelachen,
over serieuze diepliggende onderwerpen gepraat,
zorgen gemaakt als er iets scheelde,
geholpen zowel op naaivlak, als elders,...
Het was een creme van een groep

op de foto hieronder
maar een deel van de groep
een ander deel
was al naar huis en nog anderen waren binnen
nog snel aan het opruimen
en Jolijn speelde fotograaf
Liesbeth, ikzelf, Ilse,tante Nik en Eveline
het zotte spook op de achtergrond is Griet

Dan had je nog Iris en Charlie, Saskia, Jolijn natuurlijk, Charlotte, Conny
Mieke en Joke

Super bedankt allemaal voor wat begon als een weekend met vele onbekenden
en eindigde als een toffe bende
Dit doen we zeker nog eens over


hier is het verslag van Liesbeth te vinden


1 opmerking:

  1. zag er zalig uit ! Kan ook niet anders dan met zo'n leuke bende!!

    BeantwoordenVerwijderen