zaterdag 1 april 2017

naaiweekend (2)

Toen ik juist het eerste bericht van
het naaiweekend herlas
vroeg ik mij af waar die foto van het zakje dat ik ontving
gebleven was
t zijn niet de beste foto's
 

Maar ik ben heel blij met het zakje dat Iris 
voor het gezamenlijke project maakte
echt zonnig geel


Liesbeth in het zonneke


Thee uit een Westmalle glas


Gevaarlijke Saskia
of was ze juist zot aan het worden?!



Er werd tot laat doorgewerkt




Zaterdag speelden we ook nog een spel
'wie of wat ben ik'
Echt goed gelachen!!!!








Zaterdag begon ik eerst met het maken van een hoodie voor mezelf
waar veel tijd in kroop omdat er veel stukjes te naaien waren
Het enig wat ik nog moet doen bij de hoodie
is de binnenkap met de hand vastnaaien
een werkje voor in de zetel
Foto's volgen als de hoodie helemaal af is

Daarna maakte ik nog 2 onderbroeken voor Ferre
t stofje ligt hier al heel lang in de stoffenkast
Ik denk zelfs dat ik daar ooit nog t-shirten voor onze Wannes mee gemaakt heb
(ik denk zelfs nog voor mijn blog tijdperk)




en ook de broek die knipte uit de overschot van deze pull
werd nog in elkaar gestoken




ik begon ook al aan een tweede hoodie 
en ook aan een tweede korte broek voor Ferre

De hoodie is ondertussen ook
zover dat ik er enkel nog zetelwerk aan heb
maar die foto's volgen dus nog






Nog eens super bedankt dames!
en tot volgend jaar!!!!


Aan de fotografen waarvan ik foto's gebruikte. Bedankt dat ik dat zomaar mag van jullie!!!





4 opmerkingen:

  1. Leek me een heerlijk weekend! En precies ook wel een toplokatie om het te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo eh een naaiweekend. Ik ben laatst ook een dagje gegaan en het is pure ontspanning!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellig weekend met veel productie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk !! en wij gaan er in september ook naar toe ! Samen met u !! zalig ...

    BeantwoordenVerwijderen